FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

Ogłoszenie

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl

#1 2007-11-22 01:16:17

-][SI][-Marix271.

Familiares Jego Świątobliwości

7281662
Call me!
Skąd: Łódź/Piotrków
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 45
Punktów :   

Pipeline

Pipeline Timon

Tryb 6vs6
Defence:
Taktyka bardzo prosta, 1 osoba pod drabinką (najlepiej jakby dostała jakieś flashe i nady od pozostałych) pilnuje Prime, 2 osoba jest na pierwszym piętrze, za beczkami, ale nie za tymi na wprost od West Enerance tylko tych przy ścianie pod schodami. 3 Osoba idzie do venta, nie wchodzi głęboko, bo wtedy jest łatwym celem do zabicia, najlepiej w miejscu zaraz po otworzeniu kratki, 4 osoba jest na Trzecim piętrze w tak zwanej "czarnej dziurze" (203) i Coveruje Corridiory, prime'a oraz venta w razie problemów kolegi z teamu. 5 osoba idzie do West Enterance i stamtąd wycina osoby biegnące z Northa, w razie problemów wycofuje się na główną hale. 6 Osoba może się ukryć w łazienkach albo gdzieś na początku Break Room. W razie, gdy ktoś zginie, osoba z najmniej ważnej pozycji (West albo Łazienka) zastępuje miejsce kolegi. Taktyka prosta. W defence warto zrobić jeszcze 1-2 rundy gdzie cała drużyna Rushuje, wtedy przeciwnika wprowadza to w zamieszanie. Najważniejszą rolę pełnią wtedy osoby ze spotami z team'u Beta, który zaczyna na 1 piętrze. AR zbiega do kanałów i pilnuje wejścia od Oila albo biegnie do Corridorów i zatrzymuje ludzi z Maina. Osoba z m16 biegnie do Corridiorów i przez uchylone drzwi i zabija Enemy wbiegające przez North Enterance, albo Biegnie przez Westa na dwór i chowa się w Exteriorze za beczkami. Po rushu mniej więcej 2 minutowym wszyscy wracają kryć główną hale na swoje pozycje.
Assault:
Największe znacznie tutaj odgrywa zgranie w drużynie, w przypadku, gdy wróg kryje głównej hali to muszą być odkręcone zawory Secondary i Exterior i przystępujemy do masowego ataku po uprzednim zadymieniu Prima, basementa wokół Primary i całego pierwszego piętra. Dymy rzucamy z Corridiorów, Kanałów oraz Łazienki (jak ktoś chce, może również z Westa). Gdy hala jest zadymiona 2 osoby z kanałów próbują zdobyć zawór oraz miejsce pod drabinką. Osoba z Corridiorów (203) strzela w dach nad drabinką, może nawet spróbować szczęścia i wbiec na główną hale, nawet jeśli zginie to nic się nie stanie ponieważ zajmie wroga, podczas, gdy nasz zawodnik będzie mógł spokojnie odkręcać zawór. Ważny jest również Vent, bardzo trudna pozycja do zdobycia, najłatwiejszy sposób to czołganie wraz ze Slow Mode, wtedy jesteśmy prawie niesłyszalni dla wroga. Osoba z Łazienki może rzucić granat od Silosa tak aby spadł za beczki na pierwszym piętrze. W razie, gdy przeciwnik nie kryje głównej hali tylko rushuje, najłatwiejszym wejściem jest Exterior drogą od strony South, wchodzi do Exteriora, potem biegnie na schody Secondary i biegnie do Corridiorów, gdy spotka jakiegoś wroga to go zabija i pozwala kumplom z klanu wejść do Budynku, reszta taktyki podobnie jak powyżej.
Ważne jest, aby każdy z Was posiadał Binda na "Frag Out" bardzo ułatwia grę, gdy rzucamy Granat Ważne jest abyśmy mieli włączony Slow Mode, wtedy Frag Out dla wroga będzie nie słyszalne, niby są to banalne rzeczy, ale na meczu niezmiernie ważne.
Proszę Pendzla o korekty, pisz co byś zmienił i poprawił
Pozdro


Taktyka z aa.pl

zo wrażliwe na ostrzał. Obrońca, który tam się znajduje, żyje niezbyt długo. Jeśli grając w obronie uda ci się przeżyć w tym miejscu, przez jakiś czas będziesz miał świetne pole ostrzału.

Opisywane drzwi przedstawiają raczej typowe problemy, związane z ich sforsowaniem. Pomocne będą granaty dymne, ogłuszające i odłamkowe. Osobiście, czasami, zanim zabiorę się do otwierania drzwi, kładę się na podłodze. Dzięki temu mam większe szanse wyeliminowania wrogów w pomieszczeniu na górze lub na schodach i za nimi, choć jestem w tym samym czasie bardzo wystawiony na obrzucenie granatami. Jeden ze sposobów pokonywania tych drzwi polega na obrzuceniu ich granatami dymnymi i ogłuszającymi, po czym przebiegnięciu przez nie i albo zeskoku nad barierkami do pomieszczenia z zaworem rezerwowym, albo – kiedy jesteś pewien, że nikt nie czai się pod chodnikiem wiszącym u sufitu na lewo, pobiegnięciu w tamtą stronę w celu skrycia się za zbiornikiem.
Jeśli w jakiś sposób uda ci się szybko przejść przez to pomieszczenie, wbiegnij po schodach do pomieszczenia na górze. Czasami udaje się zaskoczyć tam obrońców obróconych plecami do schodów. Zadbaj o to, by powiedzieć co robisz swoim kolegom z drużyny, by nie zabili cię nim połapią się w twoim precyzyjnym manewrze okrążającym.
Mamy tu dobry przykład ogólnej zasady. Drużyna atakująca, która komunikuje się między sobą, może skoordynować jednoczesne uderzenie na drzwi główne i drugie. Gdy tylko atak powiedzie się, zespół nacierający może zajść z flanki obrońców broniących drugiego wejścia. W tym samym czasie drugi zespół przyciąga uwagę obrońców.

Forsowanie drzwi tylnych i prowadzących do budynku z zaworem zewnętrznym
Do tych drzwi można podchodzić na dwa sposoby – dookoła budynku z przodu lub od tyłu. Podchodzenie od przodu jest niebezpieczne, zwłaszcza, jeśli obrońcy będą rzucać granaty z drzwi prowadzących do pomieszczenia z zewnętrznym zaworem, nad murem. Widziałem już całe drużyny atakujących zabijane jednym, celnie rzuconym granatem. Bardzo niebezpieczny jest też wrogi grenadier, czekający przy tylnych drzwiach do budynku przepompowni. Tak jak zawsze, zanim cała drużyna ruszy ku drzwiom, zza rogu powinien wyjść najpierw jeden żołnierz, mający sprawdzić teren.
Podejście od tyłu (dłuższe, wymagające przebiegnięcia koło zbiorników i okrążenia całego budynku) jest lepsze, trzeba jednak uważać na obrońcę, który może kryć się za rogiem, z którym są tylne drzwi. Także i tutaj jeden celnie rzucony granat może zabić całą drużynę. Obrońcy mogą się także skrywać za murem otaczającym budynek z zaworem zewnętrznym. Zbliżając się do rogu trzeba uważać na możliwy ostrzał i granaty.

Drzwi prowadzące do budynku z zaworem zewnętrznym – typowe problemy związane z forsowaniem drzwi. Ulubione miejsca ukrywania się obrońców: za beczkami, na dole schodów, na stole. Zamknięcie zaworu zaalarmuje obrońców o twojej obecności w tym miejscu. Dobry obrońca będzie spodziewał się atakujących w tunelach lub przy tylnych drzwiach kilka sekund po zobaczeniu komunikatu o zamknięciu zewnętrznego zaworu. Ja lubię iść do tunelu, kiedy mój partner zamyka zawór. Następnie kryję tunel, uniemożliwiając w ten sposób wykorzystanie bardzo dobrego miejsca do urządzenia zasadzki.

Tylne drzwi – to trudne wejście. Gorsze niż drugie drzwi od frontu, ponieważ trudno jest zobaczyć obrońców, a mają oni dodatkowo wiele miejsc do ukrycia. Dobrze wycelowany granat czy pocisk z M203 może zabić cały zespół zgromadzony w korytarzu prowadzącym na halę, nie gromadźcie się więc blisko siebie i nie przebywajcie w nim zbyt długo. Przejście to najlepiej jest wykorzystać wspólnie z drugim zespołem, atakującym z innego kierunku.

Forsowanie drzwi umieszczonych obok zbiorników, wiodących do tuneli
To wejście należy do moich ulubionych. Obrona może dotrzeć do tych drzwi przed atakującymi. Otwierając drzwi należy spodziewać się obrońców, kryjących się za obłokiem pary, za drugimi drzwiami, zaraz na lewo po otwarciu zewnętrznych, a także wychylających się zza rogu. Właśnie tam najczęściej można spotkać wrogiego grenadiera. Trzeba korzystać z czujki, po którym do tunelu wkracza własny grenadier, można też obrzucić tunel granatami i/albo ruszyć biegiem w nadziei przyłapania obrońców w trakcie przeładowywania M203 lub zaskoczenia ich tym nieco desperackim manewrem.

Strategia
Do zwycięstwa prowadzą dwie drogi: zamknięcie wszystkich zaworów, albo przechwycenie danych z głównego komputera. W obu przypadkach kluczem do zwycięstwa jest kontrola nad halą, na której najniższym poziomie znajduje się główny zawór. Najlepsi obrońcy właśnie w tej hali skoncentrują praktycznie wszystkie swoje siły, kryjąc jednocześnie główny zawór, jak i komputer.
Jeśli atakujący zdołają dotrzeć do komputera, zazwyczaj wygrywają. Jeśli uda im się zamknąć główny zawór, ich szanse na zwycięstwo stają się bardzo duże. Jeśli tylko obrona nie jest beznadziejna, zdobycie pomieszczenia z komputerem oznacza zazwyczaj konieczność zabicia wszystkich przebywających tam obrońców. Główny zawór można jednak zakręcić bez konieczności walki z obrońcami. Niezależnie od przyjętej strategii, zespół atakujący musi przejąć kontrolę nad główną halą na przynajmniej 5-10 sekund. Jeśli się im to uda, nawet przy stratach sięgających 75% stanu, zazwyczaj wygrywają rundę. Właśnie dlatego wszelkie strategie walki powinny koncentrować się na problemie przedostania się drużyny atakującej do głównej hali i rozproszenia bądź zniszczenia obrońców, którzy tam się znajdują.
Do wykonania tego zadania niezbędna jest komunikacja. Każdy członek drużyny atakującej powinien wiedzieć, jaki ma cel (przejąć kontrolę nad zaworem, zabezpieczyć drabinę, prowadzić ostrzał z szybu, kontrolować szyb prowadzący do hali, itp.), powinien też wiedzieć, czym zajmują się jego koledzy z drużyny. Jeśli zginą żołnierze, których zadania mają kluczowe znaczenie dla powodzenia misji (główny zawór/komputer), ich zadanie powinni przejąć inni gracze.
Przykład: Grałem z bardzo źle współpracującym między sobą zespołem atakujących. Sforsowałem drugie drzwi z przodu kompleksu i dotarłem aż do szybu wentylacyjnego. W kompleksie był jeszcze jeden atakujący (assault2). Oto nasza rozmowa, mająca na celu ustalenie planu:
WNReynolds radioed: im vents anyone at prim?
Assault1 radioed: im prim
WNReynolds radioed: when i start shooting close prim Assault2 go mcp

W tłumaczeniu wygląda to tak:
WNReynolds radioed: jestem w szybie, ktoś przy zaworze głównym?
Assault1 radioed: przy głównym
WNReynolds radioed: kiedy zacznę strzelać, zamknij zawór, Assault2 idź do komputera głównego.

Otworzyłem drzwi od szybu, prowadzące do głównej hali, zabiłem grenadiera, stojącego przy wyjściu z drabiny i zacząłem strzelać do obrońców na niższych poziomach i na dachu pomieszczenia z komputerem. Nie zginąłem, ale szybko zostałem ciężko ranny. W tym samym czasie Assault1 zamknął główny zawór, zwyciężając dla nas rundę. Assault2 wchodził do pokoju z komputerem i mógłby zakończyć grę w przypadku, gdyby Assault1 zginął podczas zamykania zaworu. Całkiem niezły plan, jak na jedynie 3 atakujących!

Zawór główny, działania pozoracyjne i komputer główny
Do zaworu głównego można dotrzeć tunelami, albo przeskakując przez barierki z pomieszczenia wyżej (zazwyczaj po sforsowaniu drzwi z tyłu lub wejściowych do hali). Obrońcy chronią zawór w zasadzie z każdego miejsca hali głównej, w tym ze szczytu drabiny, z pomieszczenia z komputerem i z jego dachu. Wysłuchują odgłosu zakręcanego zaworu, po czym strzelają lub rzucają granaty. Jedna z taktyk zespołu atakującego polega na zakręcaniu zaworu przez kilka sekund, a następnie wycofaniu się do tuneli, dzięki czemu można zorientować się, gdzie znajdują się obrońcy. Można ich spotkać w zasadzie na terenie całej głównej hali:
- na poziomie drzwi tylnych/wejściowych, za beczkami, schodami i paletami
- w korytarzu prowadzącym na drabinę
- na poziomie zaworu, za zbiornikiem
- na poziomie zaworu, ukrytych za rurami w pobliżu zaworu (niezwykle niebezpieczny jeśli go nie zauważysz, kaszka z mleczkiem, jeśli wiesz gdzie jest. W tym miejscu najlepiej kryć się, jeśli w pobliżu zaworu leży kilka ciał. Wtedy obrońca leżący na ziemi jest trudny do odróżnienia od trupów).
- na rurach za zbiornikiem
- grenadier na szczycie drabiny. Ten przeciwnik jest bardzo niebezpieczny. Granat wystrzelony z M203 może zabić cały zespół próbujący zakręcić zawór zaraz po tym, jak rozlegną się pierwsze odgłosy zakręcanego zaworu.
- dach pomieszczenia z komputerem.
- chodnik konserwacyjny
- Górne rury biegnące w pobliżu pomieszczenia z komputerem
- Schody
- Chodnik na górze, zwłaszcza mała wnęka troszkę poniżej szczytu drabiny

Niedoświadczeni atakujący będą próbować zamknąć główny zawór, mając nadzieję na to, że obrona tym razem nie będzie strzelać. Widziałem licznych graczy, zabitych w ten sam sposób przez zaledwie jednego obrońcę. Wszyscy oni próbowali zamknąć zawór. Nieco bardziej wymyślna taktyka działania, również rzadko skuteczna, polega na tym, że jeden z atakujących zamyka zawór, a drugi klęczy koło niego i osłania go ogniem karabinu. Dzięki temu obrońcy, którzy słyszą zamykany zawór, mogą od razu zabić dwóch przeciwników, a nie jednego. Właściwy sposób zamknięcia zaworu polega na odwróceniu uwagi obrońców za pomocą jednego zespołu, podczas gdy drugi zajmie się zaworem.
W powyższym przykładzie gracz osłaniający nie powinien klęczeć przy graczu zamykającym zawór. Zamiast tego, powinien ruszyć do głównej hali, próbując ściągnąć na siebie uwagę obrońców. Nawet jeśli natychmiast zginie od wybuchu granatu wystrzelonego z M203, czas, jaki zabierze obrońcy przeładowanie broni, może wystarczyć jego koledze na zamknięcie zaworu. Jeśli zostanie pod rurami, przykrywającymi od góry wnękę z zaworem, będzie osłaniany przed większością ataków z góry i może przedostać się do korytarza prowadzącego do drabiny.

Dobry zespół atakujący może mieć zaplanowany o wiele bardziej wymyślny plan odwrócenia uwagi obrońców. Oto kilka sugestii dla zespołu pozoracyjnego:
- Rzucić granat dymny w inną część hali głównej.
- Granat z M203 lub granaty ręczne na szczyt drabiny, do pomieszczenia z komputerem lub na jego dach.
- Strzelcy i strzelcy automatyczni wbiegają do hali głównej i pędzą do drabiny.
- Granaty wrzucone na taras koło tylnych drzwi lub za palety.
- Atak z szybów i/lub z łazienki, z drzwi tylnych lub prowadzących na korytarz.

Jedna z najbardziej skutecznych taktyk drużyny atakującej, jakie widziałem na własne oczy, wymagała współdziałania trzech zespołów, dochodzących do zaworu głównego z dwóch różnych kierunków:
- zespół w tunelach, wchodził do nich przez drzwi obok zbiorników.
- zespół w budynku z zaworem zewnętrznym.
- zespół wchodzi przez tylne drzwi do przepompowni.
Zespół zewnętrzny zamyka swój zawór. To sygnał do wyruszenia pozostałych dwóch zespołów. Zespół w tunelach wysyła żołnierza w kierunku zaworu. Zespół tylny wkracza do głównej hali. Część jego żołnierzy zaczyna ostrzeliwać zawór, zbiorniki, dach pomieszczenia z komputerem i każdego widocznego wroga, podczas gdy reszta przeskakuje nad barierką by zajść z boku obrońców znajdujących się koło zaworu na dole i zdobyć dół drabiny. Obrońcy zostają zaskoczeni atakiem i nie mogą obronić zaworu, który za każdym razem zostaje zamknięty. W tym samym czasie zespół zewnętrzny kieruje się do zaworu zastępczego i zamyka go, kończąc w ten sposób rundę i wygrywając potyczkę. Gdyby im się nie powiodło, zespół atakujący główną halę ma duże szanse zdobycia komputera. Taktyka ta przynosiła zwycięstwo drużynie atakującej w każdej rundzie.
Opisywane tu techniki pozoracji mają kluczowe znaczenie dla wygranej zespołu atakującego. Warianty to atak przez drabinę, atak na pomieszczenie z komputerem wyprowadzone z szybów wentylacyjnych, atak na to pomieszczenie jednocześnie z szybu i z łazienki lub z drzwi dolnych. Trzeba też pamiętać, że granat dymny użyty we właściwym czasie i miejscu może być równie skuteczny, co atak pozoracyjny kilku żołnierzy. Dwa lub trzy działania tego rodzaju powinny zawsze być skoordynowane z próbą zamknięcia zaworu głównego. Jeśli obronie uda się zlikwidować zespół, próbujący zamknąć zawór, drugi zespół może przejąć kontrolę nad pomieszczeniem z komputerem. Jeśli to oni zostaną powstrzymani, zamknięty zostanie zawór. Podobnie można postąpić w przypadku ataku na pomieszczenie z komputerem. Kiedy obrońcy zajęci są walką z jednym zespołem napastników, inny może zaatakować ich z flanki. Jeśli walczymy przeciwko drużynie dobrych, znających się na rzeczy obrońców, którzy pozostają w głównej hali broniąc komputera i zaworu głównego, jednoczesny, skoordynowany atak na oba te cele jest jedynym wyjściem z sytuacji, mającym widoki na zwycięstwo.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plPoddąbie ośrodki wypoczynkowe skuteczna windykacja należności Katowice Orzech włoski hurt