FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

Ogłoszenie

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl

#1 2007-11-22 00:48:36

-][SI][-Marix271.

Familiares Jego Świątobliwości

7281662
Call me!
Skąd: Łódź/Piotrków
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 45
Punktów :   

SF Courtyard

Jeżeli masz sugestie, pomysły na taktykę, tricki i myki to to jest dobre miejsce , żeby się nimi pochwalić .


SF COURTYARD

Dla ułatwienia zrozumienia taktyk poslugiwac sie bede po czesci terminologia potoczna uzywana u mnie, w poprzednim klanie na tej mapie.

Na SF Courtyard wystepuja 3 extraction point. Nazwam je south (S), gorne radio (NE) i dolne radio (NW).

Wszesniejsza taktyka dotyczaca biegania w tunele cala grupa zawierala mase bledów, ktore szybko wyszly podczas grania z lepszymi klanami. Wybieranie jednej z lokalizacjiu daje nam 33% sukcesu lecz jest to zbyt malo aby liczyc na pelny sukces. Podczas ostatnich meczow dokonalismy juz pewnym modyfikacji starej taktyki, jednak po analizie ostatniego meczu uwazam ze nalezy zmodyfikowac liczbe graczy szturmujacych odpowiednie wejscia do objective. Najgorszą z mozliwych opcji bylo wbieganie caloscia pod baszte, gdyz lokalizacja walizki w innym miejscu skazywala nas na porazke.

Taktyka oparta jest o tryb 6vs6, przy pieciu C18 i jednym SAW.

ATAK:

Start w gornym radio (NE)

Tylko jedna C18 z door breacher (gracz nr3) biegnie do West Civilian Building, wysadza drzwi i sprawdza objective (obj vent). jeden z graczy z door brecher (nr 4) biegnie do radio i sprawdza obecnosc objective. Po sprawdzeniu rozwala drzwi i przez radio schodzi w dół do tunelu. Trzeci z graczy (nr 5) schodzi w tunel po drabinie na wprost od drzwi radio room. Bardzo wazna jest komunikacja i szybkie powiadomienie reszty o lokalizacji walizki. Grasz z SAWem (nr 6) biegnie i schodzi w tunel przejsciem w zaroslach. Celem pozostały graczy (nr 1 i 2 ) jest szybkie i sprawne odnalezienie i przesluchanie cywila.

Gdy walizka jest w "obj vent" sytuacja jest komfortowa. Niezaleznie od spawnu przeciwnika mamy ogromna przewage. Gracz nr 5 coveruje wejscie od strony south po zejsciu przez radio room, lecz jest tam na tyle spozniony ze musi uwazac na prawdopodobna walke naszego SAWa z op4 i ewentualna wrogą 203. Po podjeciu walizki przez gracza nr 3, bedzie od bardzo dobrze chroniony przez tych graczy. W przypadku straty graczy 5 i 6 chronic go bedzie kolejna zapora w postaci gracza nr 4. W tej konfiguracji gracz 1 po przesluchaniu cywila zachodzi przeciwnika od strony south. Gracz nr 2 wraca i coveruje gracza nr 3 z walizką.

Z uwagi na losowe extraction points, a tazke straty wlasne nie ma podanych taktyk na doniesienie walizki. Wszystko spoczywa w doswiadczeniu graczy i ich zrowemu rozsadkowi. Oczywiscie w przypadku straty gracza 1 i 2 zanim przesluchaja cywila taktyka bedzie musiala byc zmodyfikowana podczas gry zaleznie od zaistnialej sytuacji.


Start w dolnym radio (NW)

Gracz nr 4 biegnie do radio room sprawedzic lokalizacje obj. gracz nr 5 schodzi w dol po drabinie zlokalizowanej na wprost od drzwi radio o ile nie bedzie obj w radio. Prawdopodobna jest konfrontacja z op4 w sytuacji ich startu w gornym radio. SAW (nr6) biegnie i schodzi wejsciem w zaroslach.
Gracz nr 3 biegnie pod baszte i niezatrzymany przez nikogo wysadza drzwi. Gracz 1 i 2 szukaja i przesluchuja cywila. Podczas przesluchiwania jeden z nich wraca do radio room a drugi po przesuchaniu idzie do wejscia od strony south. Gracz nr 5 nie schodzi w dol tylko coveruje od srodka o ile jest tam walizka. Bardzo wazna role odgrywa SAW. Komunikuje o pojawieniu sie op4 od strony south.

W sytuacji gdy obj bedzie "pod baszta" gracz nr 3 po wysadzeniu drzwi musi uwazac aby nie zostac zaskoczony przez op4 stojacego na wprost za deskami. Gracz 4 i 5 wspiera gracza 6 w walce w tunnelu. Gracz 1 i 2 po przesluchaniu cywila wchodza wejsciem od strony south. To dosc niebezpieczna konfiguracja i wszystko zalezec bedzie od konfrontacji SAWa z op4 gdyz to on narazony bedzie na pierwsze zaskakujace starcie.
Jesli przeciwnicy rozpoczna w gornym radio bedzie to zauwazone przez graczy nr 4 i 5. Gracz nr 3 stosuje sie ciagle do swojej roli. Gracz nr 6 SAW zajmuje juz srodek tunelu. W tej opcji przy braku obj w radio room gracz nr 5 schodzi po drabinie w tunel. Gracz nr 4 wysadza drzwi i schodzi w dol, pamietajac o obecnosci tam naszego SAWa.

Jesli obj bedzie w "ventach" to najszybciej bedzie tam gracz nr 5. a po nim zaraz SAW nr 6. Trzeba pamietac ze przy starcie op4 na gorym radio obj ten bedzie jzu chroniony. Przy kampieniu op4 przez deski najlepszym rozwiazaniem bedzie granat dymny. Gracze 1 i 2 po przesluchaniu cywila szturmowac beda obj od gory czyli West civilian building. Gracz nr 3 dolacza do grupy. W tej opcji sugeruje synchronizacje dzialan i jednoczesny szturm drzwni od strony tunelu i zejscie ( flash ) od gory.


Start od strony south (S).

Ta strona wydaje sie byc najtrudniejsza. Gracz nr 3 ( door breacher ) biegnie pod South Guard Gate ( po praweej od zejscia w tunel) i wspina sie zaraz za brama na most przy plasko polozonej drabince. W tej sytuacji jest w stanie zdjac szturmujacego op4 od strony west. Jego zadaniem jest przejscie kamiennym mostem do jego konca i cover radio room. Jednak w sytuacji gdy walizka bedzie pod baszta nie biegnie wzdluz mostu tylko zbiega z niego pod baszte przez Bell Tower Buliding. Wysadza tam drzwi i czeka na ewentualny atak op4 od gory. Gracze 4, 5 i 6 bigna od spawna w tunel sprawzdajac obj pod baszta. W przypadku zlokalizowania tam walizki zajmuja pozycje kamperskie i oczekuja przeciwnika. Sugeruje aby SAW stal za skrzynkami na wprost drzwi ktore prowadza do zarosli i nasluchiwal drabinki. Jesli nie bedzie walizki pod baszta to jedna osoba sprawdza radio room, a pozostale czekaja na niego na dole i nie wchodza do tunelu prowadzacego do obj "vent". Z duzym prawdopodobienstwem czekac tam bedzie juz op4, a strata gracza w sytuacji gdy walizka bylaby w radio jest bezzasdna.
Jesli obj bedzie w "ventach" pozostaje mozolne zdobywanie tego miejsca. Zarowno przy obj zlokalizowanej w radio room i w "ventach" gracze 1 i 2 szturmuja je od gory.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plPoddąbie ośrodki wypoczynkowe skuteczna windykacja należności Katowice Orzech włoski hurt