FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl

#1 2007-11-22 00:57:43

-][SI][-Marix271.

Familiares Jego Świątobliwości

7281662
Call me!
Skąd: Łódź/Piotrków
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 45
Punktów :   

Urban Assault

Jeżeli masz sugestie, pomysły na taktykę, tricki i myki to to jest dobre miejsce , żeby się nimi pochwalić .


  Urban Assault

SPAWN WEST

2 z druzyny powinno zajac sie ochrana obiektu west.Jeden siedzi w obiekcie umiejetnie poruszajac sie i chowajac za stolem oraz paczkami obiektu jak i w korytazu przed wpadajacymi fleszami i granatami przez luki w oknie.Oslania przy tym alfe oraz bravo (zolty).Drugi defensor powinien siedziec albo pod westem albo w budynku snajpera albo na czarli(charlie) schody-musi oslaniac tylne schody na westa i jak siedzi w budynku snipera to centralna aleje(na poczatku rundy informuje tez na ktora strone przebieglo ilu op4ow.).Na kazdej z ww pozycji nalezy umiejetnie unikac spamu z granatow.
Atakujacy powinni nacierac na east glownie delta ,wazne jest przejecie chalie central oraz delty central-wtedy ci z delty oslaniaja tych z charlie -ci drudzy raszuja na east obj. po uprzednim wrzuceniu fleszy przez okno z czarli central oraz zadymieniu obiektu.
Wszystko powinno odbywac sie tak szybko jak to mozliwe.

SPAWN EAST
2 zostaje do utrzymania eastu...jeden w obiekcie musi sie umiejetnie chowac przed wpadajacymi przez okna flaszami i granatami(moze sie chowac tylko za paczkami obiektu).Drugi obronca powinien byc albo w budynku snipera na dole albo w delcie east u gory oslaniajac obiekt oraz cale charie -rowniez wyjscie z westa i przejscie od delty do easta.
Reszta raszuje na westa,jeden powinien przez 1sza minute stac na alfie schody i oslaniac westa i charlie dziure jak i wejscie na alfe west(jak widzi ze ktos wchodzi wo westa to musi go zdjac zanim wejdzie lub pozniej spamowac przez deski w oknie).Nastepny z ataku powinien rzucic granat z zoltego budynku do objektu west przez okno,nastepnie zadymic i razem z pozostalym(i) atakujacym(i) ruszyc na obj.west.Wchodzic do westa tylko i wylacznie po uprzednim wrzuceniu flasza przez okno Wesoly .
Wszystko powinno odbywac sie tak szybko jak to mozliwe.



*Jezeli broniacy (ten z obiektu zginie automatycznie drugi broniacy powinien go zastapic na pozycji!
ROBIC OBIEKTY NAJSZYBCIEJ JAK TO TYLKO MOZLIWE.
NIE RUSZAC DUPSKA Z WYZNACZONYCH POZYCJI.
SPAM Z GRANATOW:
spawn west-1.z charlie west schody na zolty.2.Z drozki delta na schody do easta.
spawn east-2.z zoltego na schody charlie west schody.2.z zoltego na drozke delta.3.z zoltego na schody do westu.4.KONIECZNIE jeden z zoltego do westu przez okno!.

Moze napisalem pare rzeczy oczywistych ale to wlasnie o takich rzeczach najczesciej sie zapomina.

Mysle ze powinnismy trenowac szybkie rasze na obiekty.Np-nade do westa z zoltego(w tym samym momencie dymka przed okno do westu...szybki podbieg do westu 2 gosci z bravo -flasz przez okno wejscie...jeden trzyma drzwi drugi robi obiekt!


Taktyka z AA.pl

rban Assault czyli szturm na zaludniony teren jest mapą bardzo popularną dla graczy : dla początkujących - cenią ją przede wszystkim za szybkość, dynamiczność realizm wojenny oraz klimat arabski (a`la Irak). Z kolei graczy o większym starzem przyciąga do mpay magia starego dobrego M16.

Pojawiają się też jednak zdania, że jest to mapa dla kamperów i spammerów.



TEREN



Na tej mapie nie ma obrony - zwycięstwo zależy od tego kto szybciej przejmie oba ładunki, albo czyja drużyna doprowadzi do wyeliminowania wszystkich sił wroga.

Teren jest zabudowany, 23 budynki możliwe do zdobycia, wśród nich dwa obiekty : cele, oraz dwa punkty obserwacyjne, płoty, prowizoryczne dachy oraz dwa zniszczone samochody na alejach - przydadzą sie nam do osłony.

Jest 5 alej :

- Golf od południa,
- Julia od zachodu,
- India od północy,
- Kilo od wschodu
- oraz główna aleja Hotel



aleje są położone przy budynkach : Julia przy punkcie obserwacyjnym Echo (Echo Vantage). Golf przy trzech budynkach Alpha, India przy trzech budynkach Delta ,Kilo przy ruinach oraz dwóch budynkach Foxrot w tym jednym z punktem obserwacyjnym.
Główna aleja Hotel jest otoczona przez 8 budynków w tym dwa gdzie znajdują się ładunki są to : od północy Ruiny Charlie, dwa budynki Charlie i budynek gdzie się znajduję ładunek Bravo



od południa trzy budynki Bravo oraz budynek gdzie znajduje się ładunek Alpha.



Cel zachodni ALPHA znajduję się obok rogu Julii i Hotelu a dokładniej obok zachodniego budynku Brawo, natomiast cel wschodni BRAVO obok rogu alej Hotelu i Kilo oraz budynku Charlie
W zależności od wyobru teamu zaczynamy albo od zachodu obok przy ruinach Charlie albo od wschodu przy ruinach Foxrot.



UZBROJENIE




Przeciwnik jest uzbrojony w kałasznikowa, RPK możliwi snajperzy z Mosin Nagant, my mamy do wyboru M16, SAW oraz możemy wziąść do dwóch snajperów z M24 - niestety nie ma M203 i M4A1 co może wydawać się na początku błędem jednak później M16 będzie też dla nas dobre.





TAKTYKA DO BRONI



OPERATOR M249 SAW

żołnierz z M249 czyli SAW to ważny człowiek na tej mapie, zabija szybko, może dać niezłą osłonę szczególnie przy skrętach alej - trzeba ją stosować do obrony alej i osłaniając przemieszczającego się kolegę oraz przyciskać ogniem terrorystę chcącego rzucić granat - wtedy kolega rzuci granat błyskowy lub odłamkowy i go zlikwiduje.
Dobrym miejscem do obrony dla SAWA są ruiny : Charlie i Foxrot oraz skręty alej : Kilo z Golfem, Kilo z Hotelem, Kilo z Indią oraz Julii z Golfem, Julii z Hotelem i Julii z Indią.

SNAJPER M24

Snajper z M24 przydaje się przy alejach, jednakże ta mapa dla snajpera jest największym wyzwaniem i musi to być niezwykle dobry i szybki człowiek, nie powinien wystawiać na małe odległości - ze swoją Berettą nie ma szans.
Dobre miejsca dla snajpera są 4 : Dwa punkty obserwacyjne, Echo oraz Foxrot oraz budynek zachodni Alpha i Delta - z tym że te punkty obserwacyjne mają na siebie widok, więc trzeba uważać na okna z tych punktów.
Przez Echo i Foxrot widać aleję Hotel oraz każdy ma widok na jeden cel : Echo na zachodni, a Foxrot na wschodni, natomiast z pozostałych punktów widać dobrze całe górę gdzie się znajdują budynki cele.
Warto aby snajper z M24 miał "ochronę" tzn. musi poruszać się z jednym,albo przynajmniej jeśli jest schowany w budynku , ten który osłania musi być na miejscu przez ,które wróg może się przedostać do snajpera np. w punkcie obserwacyjnym Echo ,tym miejscem jest wejście do niego ,jeśli snajper jest na górze budynku,
Wtedy ten ,który osłania musi być ,albo w wejściu ,albo w którymś rogu tak ,żeby widział kąt gdzie jest wejście ,aby zlikwidować wroga.
Głównym zadaniem snajpera jest szybka likwidacja wroga w alejach oraz w budynkach ,oraz na kompleksach budynków BRAVO i Charlie ,czyli tam gdzie są cele - nie zostaje ciągle w jednym miejscu bo zostanie zdemaskowany , przmieszcza się w dobre miejsca.

STRZELEC M16

Główny trzon drużyny czyli żołnierze z M16 - to oni są zespołem szturmowym i od nich głównie zależy zwycięstwo.
Podczas gdy człowiek z SAWem i snajper będą osłaniać i siedzieć najczęsciej w jednym miejscu, strzelcy poruszają się niemal bez przerwy, gdyż czyhają na nich granaty.
Stawać powinni tylko przy rogach, gdy nie ma SAWa i osłaniając przemieszczających się kolegów oraz przygotowując się bezpośrednio na szturm do budynków-celów.
Bezpośredni szturm do budynku-celu powinien wyglądać następująco : najlepiej z dwóch stron, najlepiej po dwóch, - obaj uchylacie lekko drzwi, tak aby nie widział was wróg, jeden wrzuca błyskowy i po wybuchu szturmujecie - po tym jeden zajmuje towar a drugi pilnuje aby nikt nie wszedł, pamiętajcie o zamykaniu drzwi, możecie dla utrudnienia wrogowi uchylić lekko aby miał problem z otwarciem, będziecie wtedy wiedzieli, że jest blisko.

GRANATY

Używajcie wszystkich granatów, każdy ma po jednym zwykłym, dwóch błyskowe i jeden dymny.

Odłamkowymi rzucajcie na dach gdzie zauważycie wroga lub w róg, gdy jeden kolega przyciska ogniem z M16 lub SAWa - rzucasz granat odłamkowy, uważajcie na swoich ludzi ! jeśli nie jesteście pewni - nie rzucać ! Odłamkowy to bardzo skuteczna broń na tej mapie lecz nieumiejętne nim posługiwanie się może nas kosztować dużo ROE.

Błyskowe są do szturmowania budynków, jeśli nie ma wroga - nie rzucacie - jeśli nie jesteście pewni czy jest tam wróg - rzucajcie, zachowajcie po jednym na budynki - cele.

Granaty dymne są ważne na tej mapie i powinny być doceniane.
Dymny rzucajcie na aleje w stronę wroga, tak aby zasłonić go dymem, wtedy rzucacie odłamkowy i wróg ginie - nie rzucać dymnych na dach ! chyba ,że wchodzicie na górę schodami i chcecie zasłonić jedną stronę, równiez jeśli zabraknie wam błyskowych rzucajcie dymnych w środek budynków, dymne granaty są głównie do zmylenia przeciwnika np. aby zmienić kierunek i zaatakować od tyłu lub z boku, albo do osłonienia niekrytej strony - to do broniących celu, również podczas przejmowania można siebie zasłonić dymnym - wtedy wróg nie będzie wiedział kto jest w budynku - to dla przejmującego ładunek i gdy wejdzie nie zobaczy cię.


TAKTYKA GRY


Urban Assualt nie należy do prostych map - aby wygrać, drużyna musi być nieźle zgrana.
Jeśli chcesz atakować na cel, na tej mapie musisz robić to szybko, akcja na przejmowanie musi być dobrze zorganizowana, gdy przejmujesz cel musi ktoś być z tobą i pilnować.
Ważne na tej mapie jest rozstawienie oraz droga, która obierzesz podczas marszu, poruszać się trzeba szybko z kąta w kąta - nie wolno pozostawać na środku alei, trzeba uważać na granaty. Najlepszym sposbem na nie jest chowanie się do budynku lub w kąt albo jeśli już granat jest blisko ciebie - szybkie wbiegnięcie do budynku.
Zawsze lepiej mieć przewagę na górze, więc chodź po dachach i aleje najlepiej przechodź przez budynki.
Jeśli aleja nie jest kryta - puść tam granat dymny - wtedy przeciwnik nie będzie wiedział gdzie jesteś, a jeśli będziesz na górze - zlikwidujesz go szybko
Podążanie bezpośrednio alejami nie jest wskazane chyba, że będzie cię osłanial kolega z rogu - musi być szybki, na tej mapie ważne są budynki szczególnie z górą i oknami gdzie można strzelać - ciężko odbić taki budynek, a poza tym chroni dobrze przed granatami, które są największą zmorą.
Szturm musi być szybki, gdyż wróg może cię zauważyć i rzucić granat - jedno wejście do budynku powinno szturmować conajmniej dwóch ludzi - jeden uchyla lekko drzwi patrząc czy jest wróg, jeśli jest drugi rzuca błyskowy i wchodzicie jeśli atakujecie z dwóch stron budynek cel - musicie to zrobić równocześnie - na raz dwa trzy.
Jeśli atakujecie od wschodu - idźcie aleją Golf między budynkami, odradzam zdecydowanie India, gdyż łatwo zginąć od granata. Jeśli atakujecie od zachodu - podążajcie Indią, tam tylko przez budynki, Golfem nie idźcie - tam też łatwo zginąć, nie kierujcie się na początku aleją Hotel, gdyż będziecie łatwym celem, atakowanym z dwóch stron.
Nie żałujcie amunicji, macie jej pod dostatkiem oraz granatów - starczy wam i są przydatne na tej mapie.
Gdy zajmujecie cel powinniście być ubezpieczeni przez kolegów, którzy będą poza budynkiem pilnować by nikt nie wszedł - najlepiej przy skrętach alej i w budynkach na skraju mapy.
Jeśli przeciwnik atakuje z daleka to jeden przyciska ogniem, drugi rzuca "zagotowanego" granata.
Ogólnie cele zajmujecie szybko, a przechodzicie po "cichu"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plkarta-kredytu.info.pl catering-weselny.info.pl podrozniczy.info.pl